Dzień Otwarty z Firmą Radiotechnika Marketing Sp. z o.o. w EZN
Dzień Otwarty z Firmą Radiotechnika Marketing Sp. z o.o. w EZN
W dniu 23.03.2019r.(sobota) od godziny 9:00 do 14:00 podczas dni otwartych w Elektronicznych Zakładach Naukowych będzie można odwiedzić stoisko naszego partnera w organizacji praktyk zawodowych Firmy Radiotechnika Marketing Sp. z o.o. ul. Fabryczna 20, Pietrzykowice, 55-080 Kąty Wrocławskie.
W programie przewidziana jest prezentacja produktów firmy oraz bolidu RT09 wykonanego przez studentów Politechniki Wrocławskiej, do którego wiązkę elektryczną dostarcza firma Radiotechnika Marketing Sp. z o.o.
Podczas spotkania z Firmą obecny będzie nasz absolwent kierunku technik mechatronik Jan Władyka, który w zespole odpowiedzialny jest za projekt wiązki oraz pneumatyki.
Jankowi oraz całemu zespołowi PWR RACING TEAM gratulujemy i życzymy wielu kolejnych sukcesów.
Więcej informacji o zawodach FORMUŁA STUDENT – PWR RACING TEAM na stronie: http://racing.pwr.wroc.pl
Zachęcamy również do zapoznania się z artykułem „Firmy nagradzają praktykantów ” dostępnym na stronie EZN: https://ezn.edu.pl/2018/09/firmy-nagradzaja-praktykantow/
Na wydarzenie serdecznie zaprasza Dyrekcja Elektronicznych Zakładów Naukowych, Firma Radiotechnika Marketing Sp. z o.o. oraz Kierownik Szkolenia Praktycznego Tomasz Winiarski.
źródło: http://racing.pwr.wroc.pl/bolidy/
Dane bolidu RT08
„Projekt zespołu z sezonu 2016/2017, bolid RT08, to połączenie najlepszych rozwiązań ze wszystkich poprzednich aut. Udoskonalony i rozbudowany pakiet aerodynamiczny przekłada się na zwiększenie przyczepności bolidu w zakrętach. Monocoque jest bardziej kompaktowy i lżejszy niż w poprzednich modelach. W modelu RT08 pojawił się moduł PDM, który zastąpi konwencjonalne rozwiązanie zabezpieczeń prądowych w instalacji elektrycznej pojazdu. Cała wiązka elektryczna jest wykonana z ultralekkich przewodów, a komunikacja między podzespołami zostanie oparta o magistralę danych CAN.
Struktura nośna: konstrukcja monocoque wykonana z włókna węglowego w technologii prepreg z aluminiowym rdzeniem o strukturze plastra miodu oraz stalowa rama przestrzenna w tylnej części bolidu, jako klatka mocująca silnik.
Silnik: Honda CBR600RR, rzędowy 4-cylindrowy
Zawieszenie: niezależne zawieszenie dwuwahaczowe każdego koła, zaprojektowane w geometrii push-rod.
Koła: 10-calowe felgi firmy Keizer wykonane z kutego stopu aluminium oraz opony Hoosier 18.0 x 7.5-10 R25B
Moc na kołach: 85KM
Masa bolidu: 193 Kg
Przyśpieszenie 0-100km/h: 3,2 s ”