Dzień Otwarty z Firmą Radiotechnika Marketing Sp. z o.o. w EZN

Elektroniczne Zakłady Naukowe > Aktualności > Dzień Otwarty z Firmą Radiotechnika Marketing Sp. z o.o. w EZN

Dzień Otwarty z Firmą Radiotechnika Marketing Sp. z o.o. w EZN

W dniu 23.03.2019r.(sobota) od godziny 9:00 do 14:00 podczas dni otwartych w Elektronicznych Zakładach Naukowych będzie można odwiedzić stoisko naszego partnera w organizacji praktyk zawodowych Firmy Radiotechnika Marketing Sp. z o.o. ul. Fabryczna 20, Pietrzykowice, 55-080 Kąty Wrocławskie.

W programie przewidziana jest prezentacja produktów firmy oraz bolidu RT09 wykonanego przez studentów Politechniki Wrocławskiej, do którego wiązkę elektryczną dostarcza firma Radiotechnika Marketing Sp. z o.o.

Podczas spotkania z Firmą obecny będzie nasz absolwent kierunku technik mechatronik Jan Władyka, który w zespole odpowiedzialny jest za projekt wiązki oraz pneumatyki.

Jankowi oraz całemu zespołowi PWR RACING TEAM gratulujemy i życzymy wielu kolejnych sukcesów.

Więcej informacji o zawodach FORMUŁA STUDENT – PWR RACING TEAM na stronie: http://racing.pwr.wroc.pl

Zachęcamy również do zapoznania się z artykułem „Firmy nagradzają praktykantów ” dostępnym na stronie EZN: https://ezn.edu.pl/2018/09/firmy-nagradzaja-praktykantow/

Na wydarzenie serdecznie zaprasza Dyrekcja Elektronicznych Zakładów Naukowych, Firma Radiotechnika Marketing Sp. z o.o. oraz Kierownik Szkolenia Praktycznego Tomasz Winiarski.

 

źródło: http://racing.pwr.wroc.pl/bolidy/

Dane bolidu RT08

Projekt zespołu z sezonu 2016/2017, bolid RT08, to połączenie najlepszych rozwiązań ze wszystkich poprzednich aut. Udoskonalony i rozbudowany pakiet aerodynamiczny przekłada się na zwiększenie przyczepności bolidu w zakrętach. Monocoque jest bardziej kompaktowy i lżejszy niż w poprzednich modelach. W modelu RT08 pojawił się moduł PDM, który zastąpi konwencjonalne rozwiązanie zabezpieczeń prądowych w instalacji elektrycznej pojazdu. Cała wiązka elektryczna jest wykonana z ultralekkich przewodów, a komunikacja między podzespołami zostanie oparta o magistralę danych CAN.

Struktura nośna:  konstrukcja monocoque wykonana z włókna węglowego w technologii prepreg z aluminiowym rdzeniem o strukturze plastra miodu oraz stalowa rama przestrzenna w tylnej części bolidu, jako klatka mocująca silnik.

Silnik: Honda CBR600RR, rzędowy 4-cylindrowy

Zawieszenie: niezależne zawieszenie dwuwahaczowe każdego koła, zaprojektowane w geometrii push-rod.

Koła: 10-calowe felgi firmy Keizer wykonane z kutego stopu aluminium oraz opony Hoosier 18.0 x 7.5-10 R25B

Moc na kołach: 85KM

Masa bolidu: 193 Kg

Przyśpieszenie 0-100km/h: 3,2 s ”

Skip to content